Hadis hoseinpour

این روزها به دلیل پیشرفت و گسترش تکنولوژی و تمایل افراد به مهاجرت به کشور های انگلیسی زبان، اکثر افراد به یادگیری زبان اشتیاق پیدا کرده اند. به همین دلیل نرم افزارهای آموزش زبان روی کار آمدند. یادگیری زبان و افزایش مهارت صحبت به ارتباط هر چه بهتر افراد کمک فراوانی می کند. همچنین به افرادی که قصد دارند در کشور دیگری به ادامه تحصیل بپردازند نیز کمک می کند.

 

فواید یادگیری زبان انگلیسی:

هر شخص با توجه به شرایط زندگی و اهدافش، انگیزه متفاوتی برای یادگیری زبان دارد. اما از آنجایی که زبان انگلیسی، زبان بین المللی شناخته شده است. یادگیری و فهم آن به بهبود ارتباطات و سطح توانایی ما کمک فراوانی می کند. یکی از شایع ترین علل یادگیری زبان انگلیسی مهاجرت است.

بعضی افراد به دلیل مهاجرت و یا تحصیل در کشور دیگر به یادگیری این زبان می پردازند تا در ارتباطات اولیه خود در کشور میزبان با مشکل مواجه نشوند. از دلایل و یا فواید یادگیری زبان می توانیم به ترجمه آسانتر، ارتباط بهتر، مهاجرت، آموزش و در آمدزایی، افزایش سطح اجتماعی و… اشاره کنیم.

 

نرم افزارهای آموزش زبان چه کمکی به ما می کنند؟

یکی از روش هایی که تاثیر فوق العاده ای در یادگیری زبان دارد، نرم افزارهای آموزش زبان می باشند. از آنجایی که این نرم افزار ها به راحتی در دسترس قرار میگیرند و در گوشی و کامپیوتر به راحتی نصب می شوند؛ جزء ابزارهای مفید آموزش زبان شناخته شده اند. زیرا که کاربر می تواند در هر مکان و زمانی آن را مطالعه، و یا تمرین و تکرار کند.

همانطور که می دانید تمرین و تکرار از فاکتور های مهم در یادگیری می باشند که به لطف این نرم افزارها به راحتی انجام می شود. علاوه بر این ها، یکی دیگر از فاکتور های مهم در یادگیری زبان که توسط این نرم افزارها به دست می آید؛ درگیر کردن حواس بیشتر می باشد.

برای مثال اگر شما فقط بخواهید از طریق خواندن(بینایی) مهارت زبان را بیاموزید احتمالا چندان در حافظه شما پایدار نخواهد بود و یا یادگیری سخت تر به دست می آید. اما در مقابل، افرادی که از تمام حواس خودشان برای یادگیری استفاده می کنند موفق ترند! درست شبیه به مسافران یک کشور انگلیسی زبان!

شما به کمک این نرم افزارها می توانید بخوانید، تلفظ درست آن را بشنوید، تکرار کنید، آزمون بدهید و یافته های خود را به صورت کاربردی در زندگی روزمره خود به کار ببرید! این یعنی یک آموزش سریع و تمام عیار!

البته نکته ای که باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید این است که همه این نرم افزارها مفید و نتیجه بخش نیستند! نرم افزارهای غیراستانداردی هم وجود دارند که نه تنها مفید نیستند بلکه فرآیند آموزش و یادگیری شما را نیز کند تر می کنند. بنابراین توصیه می کنیم نرم افزار را از منابع و یا فروشگاه های مجازی معتبر تهیه کنید تا خیالتان از نتیجه راحت باشد و تمرکز خود را بر روی یادگیری بگذارید.

متخصصان تیم الترا ایریا، با در نظر گرفتن استاندارد ها، مطابق با فاکتور های آموزشی، با طراحی آزمون های شبیه سازی شده به آزمون دولینگو، به یادگیری شما کمک خواهند کرد. شما می توانید حتی به صورت رایگان این آزمون را انجام دهید و میزان مهارت خود را بسنجید!

 

معرفی بهترین نرم افزارهای آموزش زبان:

  1. چرب زبان: با استفاده از این اپلیکیشن، شما می توانید کاربردی ترین اصطلاحات و کلمات روزمره را یاد بگیرید و تکرار کنید. بد نیست بدانید که این اپلیکیشن بعد از بررسی و برطرف کردن ایرادات سایر اپلیکیشن های آموزشی طراحی شده است.

لینک دانلود

  1. نصرت: یکی از بهترین بسته های تصویری برای آموزش زبان می باشد که توسط آزمایشگاه زبان داخلی و موسسه زبان خارجی تدوین و تهیه شده است. تاثیر این بسته در بازه کمتر از 3 ماه، (به خصوص در مکالمه) کاملا مشهود می باشد پس آن را از دست ندهید!

لینک دانلود

  1. چکامه: با این اپلیکیشن، شما با درگیر کردن حس شنوایی خود کلمات انگلیسی را بهتر به خاطر می سپارید. این شیوه آموزشی هوشمندانه در نرم افزار چکامه به یادگیری هر چه بهتر زبان انگلیسی کمک می کند.

لینک دانلود

  1. وب سایت الترا ایریا: یکی دیگر از ابزارهای آموزش زبان انگلیسی که روند یادگیری شما را سرعت می بخشد، آزمون های شبیه سازی شده الترا ایریا می باشد. این آزمون ها شبیه ترین حالت به آزمون دولینگو می باشد که میزان مهارت شما را به درستی می سنجد و شما را برای آزمون مهم دولینگو آماده می کند.

برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *