Hadis hoseinpour

این روز ها با افزایش داوطلبان مهاجرت ایرانی به کشور های دیگر شاهد افزایش درخواست و ثبت نام در آزمون دولینگو هستیم. اما سوالی که در این بین ممکن است ذهن ایرانیان را به خود مشغول کند این است که آیا در روند ثبت نام و انجام آزمون دولینگو در ایران محدودیت وجود دارد؟ ما در این مقاله این موضوع را بررسی می کنیم.

 

محدودیت های آزمون دولینگو در ایران:

شاید این طور به نظر بیاید که بخاطر تحریم ها، انجام این آزمون در ایران با محدودیت های زیادی رو به رو می باشد، اما این تصور اشتباست. تمامی مراحل انجام این آزمون به درستی و بدون هیچ محدودیتی قابل انجام است. تنها محدودیتی که ممکن است با آن مواجه شوید بحث خطاهای این آزمون می باشد که باید بگوییم این محدودیت ربطی به کشوری که در آن زندگی می کنید ندارد. اگر قوانین این آزمون به درستی رعایت نشود هر یک از این خطاها ممکن است برای شما به وجود بیاید.

تیم تخصصی الترا ایریا جزء مجرب ترین و متخصص ترین تیم های ایران در آزمون دولینگو می باشد. شما می توانید با کمک و راهنمایی کارشناسان تیم ما نمره بسیار خوبی را در آزمون دولینگو با نام خود ثبت نمایید. توجه داشته باشید که با تیم الترا ایریا شما هیچ مشکلی را در روند این آزمون تجربه نخواهید کرد. بنابراین با خیالی راحت ثبت نام خود را دروبسایت الترا ایریا کامل نمایید.

 

 

ثبت نام آزمون دولینگو در ایران:

همانطور که در مقالات قبل نیز به آن اشاره کردیم، برای ثبت نام در این آزمون باید به وبسایت رسمی آن مراجعه کنید. بعد از ایجاد حساب کاربری و پرداخت هزینه آزمون دولینگو، ثبت نام شما تکمیل می شود. از آنجایی که هزینه این آزمون به دلار می باشد ممکن است ایرانیان در پرداخت آن به دلار دچار مشکل شوند. تیم تخصصی الترا ایریا حتی در روند ثبت نام شما، به حل این مشکل کمک می کند.

 

اگر می خواهید با منابع آزمون دولینگو آشنا شوید این مقاله را مطالعه کنید. (کلیک کنید)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *