Hadis hoseinpour

مقدمه:

زبان انگلیسی یکی مهم ترین و اصلی ترین یادگیری در جوامع امروزی می باشد. شما با یادگیری زبان انگلیسی می توانید به راحتی با افرادی که زبان انگلیسی صحبت می کنند ارتباط برقرار کنید. زبان انگلیسی یک زبان بین المللی می باشد که در همه ی کشورها از آن استفاده می شود. شما برای یادگیری زبان انگلیسی باید به صورت اصولی و از پایه شروع کنید. ما در این مقاله به شما نحوه و شرایط یادگیری زبان انگلیسی را یاد می دهیم.

 

چگونه زبان انگلیسی را یاد بگیریم؟

وقتی نام زبان انگلیسی گفته می شود خیلی از افراد حس اضطراب یا سخت بودن این زبان را پیدا می کنند، یادگیری زبان انگلیسی کار بسیار راحت و ساده ای است که باید فقط به چند نکته توجه کنید تا بتوانید به آسانی زبان انگلیسی را یاد بگیرید و بتوانید انگلیسی صحبت کنید. شما برای یادگیری زبان انگلیسی کافی است آن را از پایه شروع کنید.

 

نکات یادگیری زبان انگلیسی چیست؟

  • اولین نکته ای برای زبان انگلیسی حائز اهمیت می باشد باید برای یادگیری و آموزش هدف تعیین کنید و آن را برای خودتان یادداشت کنید. می توانید هدف خود را داخل کاغذ بنویسید و روی دیوار اتاقتان بچسبانید.
  • شما با خواندن مطالب انگلیسی و یا خواندن کتاب و مجلات انگلیسی در حد ده دقیقه زمان می توانید به راحتی به زبان انگلیسی مسلط شوید.
  • زبان انگلیسی نیازمند تمرین فراوان است که هر روز می توانید 1 تا 4 ساعت نوشتاری و مکالمه و خواندن را تمرین کنید. جالب است که بدانید این مورد نیازی به کلاس رفتن هم ندارد می توانید از ویدیو یا فلش کارت و کتاب ها کمک بگیرید.
  • در زمان هایی که بیکار هستید حتما موسیقی یا فیلم های زبان انگلیسی را گوش دهید.
  • همیشه می اوانید با صدای بلند کلمات و مکالمات انگلیسی را برا یک فرد دیگر تکرار کنید و توضیح دهید.
  • برای یادگیری می توانید از فلش کارت و واژگان استفاده کنید که این کار برای قدرت حافظه خیلی مفید و مناسب می باشد.

 

آموزش زبان انگلیسی از پایه به چه صورت است؟

شما برای یادگیری زبان انگلیسی از پایه نیازمند یادگیری واژگان، مکالمه، نوشتار، شنیدار، گرامر هستید. با یادگیری این موارد می توانید یک سطح بالاتر از سطح قبل بروید و امکان زودتر یاد گرفتن شما خیلی بالا می رود. با یاد نگرفتن این موارد به یک یاد گیری حرفه ای نمی رسیم. با پیشرفته شدن زبان انگلیسی ما باید قوانید و دستورهای زبان انگلیسی را یاد بگیریم و اطلاعات خود را نیازمند به روز کردن هستیم.

 

با مکالمه زبان انگلیسی را یاد بگیر!

در آموزش زبان انگلیسی اهداف برای زبان انگلیسی متفاوت است، بعضی از افراد دائم در سفر هستند یا بعضی دیگر قصد مهاجرت کردن را دارند، با این حال مکالمه و یادگیری صحبت به زبان انگلیسی یکی از مهم ترین موارد برای مسلط شدن به زبان انگلیسی می باشد. شما برای یادگیری زبان انگلیسی نیازمند به گوش دادن موسیقی انگلیسی یا دیدن انیمیشن و فیلم هایی به زبان انگلیسی می باشد. این نکته هم فراموش نکنید که دانستن قواعد و دستور زبان انگلیسی مهم و ضرور ی می باشد.

 

با گرامر زبان انگلیسی را چطور متوجه شوید؟

در زبان انگلیسی گرامر بیشتر به ساختار زبان انگلیسی مربوط می شود، برخی از مباحث زبان انگلیسی در هر کلمه معنا و مفهوم خاص خودش را دارد. بار یادگیری گرامر می بایست شما اول از همه نوشتن و دوم خواندن را در زبان انگلیسی تقویت کنید.

 

چگونه رایگان آموزش ببینیم؟

کلاس های زبان انگلیسی برای هر سطح از یادگیری هزینه های جداگانه ای دارد و این امر برای بعضی از افراد هزینه های زیادی دارد. امروزه با دسترسی به اینترنت و دسترسی آسان به فایل ها و ویدیو های آموزشی که به صورت رایگان در اختیار عموم بر روی سایت قرار دادند می توانید به صورت رایگان آموزش ها را از پایه شروع کنید.

 

زبان فارسی را حذف کنید!

شما برای یادگیری و تسلط به زبان انگلیسی نیاز دارید که مدام انگلیسی صحبت کنید و از اینکه کلمات فارسی را جایگزین کلمات انگلیسی کنید باید بپرهیزید. شما اگر لغات انگلیسی که به کار می برید معادل فارسی باشد دیگر نمی توانید زبان انگلیسی را یاد بگیرید، سعی کنید برای تسلط بیشتر از کلماتی که معادل فارسی نیستند استفاده کنید. اگر بعضی کلمات را با توضیح این که این کلمه برای چه مکان و کجا کاربرد دارد راحت تر متوجه این موضوع خواهید شد که نباید از کلمات معادل فارسی استفاده کنید.

 

یادگیری زبان انگلیسی از پایه چقدر زمان می برد؟

 یادگیری زبان انگلیسی یکی از سخت ترین کارها برای هر فرد می باشد، زیرا همه ی افراد به زبان فارسی تسلط دارند و زبان انگلیسی صحبت کردن یا خواندن آن را کاری دشوار و پیچیده می دانند و هنگام گوش دادن به زبان انگلیسی دچار سردرگمی می شوند. باید گفت: زبان انگلیسی از پایه با استفاده از یادگیری از طریق فلش کارت، فیلم های زبان انگلیسی و تمرین نوشتن املای کلمات انگلیسی می تواند شما را به مسلط شدن به این زبان نزدیک کند. اگر شما روزانه 4 ساعت زمان برای یادگیری اختصاص دهید می توانید به سرعت به سطح بالاتر از یادگیری زبان بروید.

 

نتیجه گیری:

برای یادگیری زبان انگلیسی از پایه ابتدا شما باید به واژگان آن تسلط داشته باشید و سپس با شنیدن موسیقی انگلیسی یا خواندن کتاب ها و رمان های به زبان انگلیسی می توانید زبان انگلیسی را به راحتی یاد بگیرید. با رفتن به کلاس های زبان انگلیسی شما می توانید زبان انگلیسی را یاد بگیرید اما قبل از یادگیری نیازمند مقدمه و آشنایی با واژگان انگلیسی هستید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *